13 Haziran 2015 Cumartesi

ALLAH'IM VATANSIZ BAYRAKSIZ EZANSIZ BIRAKMA BİZİ


ALLAH'IM VATANSIZ BAYRAKSIZ EZANSIZ BIRAKMA BİZİ

Ellerimi açtım yalvarıyorum Allah'ım,
Vatansız bayraksız ezansız bırakma bizi.
Varlığına inandım sensin benim ilahım,
Vatansız bayraksız ezansız bırakma bizi.

Vatanı olmayan kimseye önem verilmez,
Bayrağı olmayan bir yere zaten varılmaz.
Beş vakit ezan okunmayan yerde durulmaz,
Vatansız bayraksız ezansız bırakma bizi.

Bayraksız olanın şu dünyada yüzü gülmez,
Vatan kıymetini esir olmayanlar bilmez.
Vatanı olmayanın namusu dini olmaz,
Vatansız bayraksız ezansız bırakma bizi.

Türk'e düşman olan biliyorum hain ama,
Sen bu üç beş çapulcuyu sayma tama.
Bayrak hürriyet demektir hürriyetsiz koma,
Vatansız bayraksız ezansız bırakma bizi.

Yusuf vatanı ile bayraksız nasıl kalır?
Memleketin düzeni değişik bir hal alır.
Ezan okunmayan yerde felaket çoğalır,
Vatansız bayraksız ezansız bırakma bizi.
 
Yusuf Tuna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder